سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/2/25
4:2 عصر

انتخاب کن ...

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، اکبر اعلمی، انتخابات، رئیس جمهور، سخنرانی

نمیخوام از کسی حمایت کنم ولی همیشه کسی که بخواد حق رو بگه جلوش رو میگیرن مثل اعلمی که با کارشکنی های پی در پی مانع از سخنرانی ایشون میشن.

مستندی هم آماده شده به اسم (میکروفونش رو خاموش کن) که قراره در اختیار عموم قرار بگیره که اسم این مستند از برخی سخنرانی های اکبر اعلمی در مجلس شورای اسلامی که رئیس مجلس وقت میگفت میکروفونش رو قطع کنین گرفته شده.

سخنرانی اعلمی و استقبال پر شور مردم در یکی از مناطق محروم تبریز

لطفا اگه نظری دارید بفرمایید

 


88/2/23
7:31 عصر

ستاد ترک زبان های حامی موسوی تشکیل شد

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، ستاد انتخابات، میر حسین موسوی، ترک، وزیران، ریاست جمهوری

این ستاد توسط تعدادی از وزرای سابق تشکیل شده که ریاست استان های زنجان،اردبیل،آذربایجان شرقی و غربی و ترک زبان های تهران رو به عهده خواهد داشت.

 

امیدوارم بعد از انتخابات هم ترک زبان باقی بمانیم و یهو تبدیل به آذری نشیم


88/2/22
2:24 عصر

توجه بازی حساس تراکتور سازی با شیرین فراز

بدست سس در دسته

توجه                                     توجه

مردم فهیم آذربایجان و طرفداران تیم تراکتور سازی:

توجه داشته باشید که دستانی در صدد خدشه دار کردن فرهنگ آذربایجان و به حاشیه کشیدن سومین تیم پر طرفدار ایران می باشند تا دوباره مانع صعود این تیم به لیگ برتر شوند از تمامی کسانی که روز پنج شنبه در ورزشگاه برای تشویق تراکتور سازی حاضر خواهند شد خواهشمندیم مثل همیشه با آرامش فقط به تشویق تیم محبوب خود پرداخته و تحت تاثیر تحریکات افراد نفوذی و معلوم الحال قرار نگیرند تا انشا الله این تیم ریشه ای فوتبال ایران بتواند بعد از 8 سال سنگ اندازی دوباره در سطح اول فوتبال کشور حضور یابد.


88/2/20
1:37 عصر

دست های پشت پرده فوتبال علیه آذربایجان

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، تراکتور، کمیته انظباطی، ترختور، فوتبال، دست های شت رده

هنوز خاطرات تلخ دخالتهای فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی در راستای ممانعت از صعود این تیم به لیگ برتر از اذهان هواداران فوتبال در تبریز پاک نشده که باز شاهد اتفاقاتی هستیم که ما را به اینده نگران میکند. دوست داشتیم فراموش کنیم که چطور در سه فصل قبل و در هفته پایانی یک امتیاز زشت توسط کمیته انضباطی تقدیم تیم همای تهران گردید تا در شرایط هم امتیازی دو تیم مصاف تیمها در شهر مابین تهران و تبریز تعیین کنده تیم صعود کننده به بازی پلی اف باشد که البته اینبار با تفسیری که فدراسیون از علم جغرافیا به عمل اورد به ترتیب شهر های کرج و تهران  محل بازی تراکتور و هما اعلام شد ولی در نهایت و ناگهان تراکتور سازی با سفری دور و دراز در شهر اصفهان به مصاف خود رفت که اگر برنده میشد جای بسی تعجب و شگفتی میبود. سال بعد ان نیز اتفاق عجیب و نادر دیگری رخ داد که حتی زشت تر بود. جایی که در لیگ برتر ان فصل هواداران پیروزی و استقلال هر کدام سه بار از حمایت تماشاگران محروم میشوند و البته دو بار ان مورد عفو قرار میگیرند. جایی که به دلیل عدم فحاشی تماشاگران منتسب به این تیمهای در یک بازی برنده فدراسیون با ارسال نامه کتبی از مدیران این تیمها تشکر میکند.اما اخر فصل است و تراکتور قهرمان گروه خود شده و خواب از سر مخالفان صعود این تیم پریده.این بار نیز فدراسون درست به کار میشود. بازی پلی اف بین تیمهای تراکتورسازی و شیرین فراز برگزار میشود واتفاقات عجیبی در بازی و حاشیه بازی رخ میدهد و البته تراکتور بازنده این پیکار است.اما نکته جالب محرومیت هواداران تراکتور سازی از حمایت تیم خود در بازی پلی اف برابر فولاد خوزستان است. جایی که تیمهای پگاه گیلان، شهرداری بندر عباس، پیروزی، استقلال و استقلال اهواز نیز در همان موقع محروم و سپس مورد عفو مکیته انضباطی قرار میگیرند اما ترکتور تنها تیمی است که طعم محرومیت را چشیده و بدون حامیان خود به مصاف حریف خود میرود و پرونده همان سال نیز بسته میشود.

اما امسال علی رغم ناداوری های برخی داوران جوان و جویای نام!گویا زور حریفان به تیم خوب تراکتور سازی نرسیده و کمیته انظباطی نیز عصبانیت خود را بر سر دیگر تیمهای تبریزی خالی میکند. اگر دیروز داور بازی گل کاملا افساید تیم استیل اذین را قبول کرده و بازیکن پتروشیمی را اخراج میکند در واقع با تیری دو نشان زده و شهرداری تبریز را نیز هدف میگیرد. یادمان نرفته که چطور گل افساد و بسیار مضحک تیم الومینیوم اراک به این تیم نیز در تبریز پذیرفته شد . صحنه هایی که هیچ شباهتی به اشتباهات داوری ندارد و البته همه میدانیم که اشتباهات داوری نیز امری تصادفی بوده و به نفع تیمهای نیز رخ میدهد که البته ما نمونه ای برای فوتبال تبریز سراغ نداریم.

اما نکته روشن این داستان که ما را با حقیقتی تلخ مواجه میکند رفتار رییس کمیته انضباطی در تلویزیون میباشد که با لحنی بسیار زشت و مضحک  و شرم اور به تمسخر سرمربی تیم ماشین سازی و نتایج این تیم  پرداخته و به کنایه به وی لقب فرگوسن میدهد و نتایج نا مناسب تیم ماشین سازی را در لیگ با لحنی تمسخر امیز به رخ میکشد.

البته عنایت نیز قطعا حال و روز تیم بی صاحب ماشین را میداند که اینطور بی محابا علیه این تیم سخن میراند و اگر جرات انرا داشت قطعا نقاب از چهره پس میزد و دیگاه خود به تیمهای تراکتور و شهرداری و پترو را نیز در تلویزیون بیان میکرد همانطور که بعضا در عمل نشان داده.

در پایان از طریق همین تریبون به فدراسیون و کمیته بی انضباط انضباطی ان هشدار میدهیم که از هم اکنون بیش از پیش مراقف رفتار و تصمیمات انها و نحوه انتخاب داوران بوده و اجازه نخواهیم داد این بار حق ما در راه صعود به لیگ برتر پایمال گردد. همچنین توصیه میکنیم دیدگاههای خود را نسبت به دیار اذربایجان و تیمهای تبریز و هواداران انها که بی گمان بهترین هواداران فوتبال ایران هستند را تغییر داده و توجهی به رفتار تماشاگران در پایتخت داشته باشند که حتی از بی حرمتی به سرمربی تیم نیز ابایی ندارند زیرا که همواره خود را زیر چتر حمایتی فدراسیون و کمیته انضباطی میبینند حتی اگر بی حرمتی به امثال دایی و مایلی کهن باشد.

منبع:www.tractorfans.com


88/2/10
12:19 عصر

وطن یعنی...

بدست سس در دسته

وطن یعنی سرای ترک با پارس    وطن یعنی خلیج تا ابد پارس

روز ملی خلیج فارس رو به همه هموطنان تبریک عرض میکنم


88/2/9
12:41 عصر

این است فرهنگ آذربایجان

بدست سس در دسته

                                                           

 

دیروز بازی بین دو تیم تراکتر سازی تبریز و شاهین پارس جنوبی بوشهر انجام پذیرفت که به برتری سومین تیم پرطرفدار ایران انجامید تا ترختور 70% راه رسیدن به لیگ برتر را طی کند و امیدوار باشد امسال به دور از مسائل پشت پرده به حق واقعی خود یعنی سطح اول فوتبال  برسد.

اما چیزی که آذربایجان و تبریز دیروز به آن دست یافتند فراتر از اینها بود دیروز بیش از 30000 نفر از حدود 50000 تماشاگری که به ورزشگاه اختصاصی آمده بودند پشت در های بسته ماندند و ورزشگاه بیش از دو برابر ظرفیت تماشاگر در خود پذیرفته بود ورزشگاهی که به گفته شفق تنها ورزشگاه بدون حصار ایران میباشد که فقط حدود 4 یا 5 متر با زمین فاصله دارد و با وجود اینکه در اکثر بازی ها بیش از ظرفیت تماشاگر در خود جای میدهد ولی تا به حا حتی از دماغ کسی خونی نیامده و گزارشی مبنی بر بی نظمی ارائه نشده.

آقای شفق قول دادند برای فصل بعد که انشاالله ترختور در لیگ برتر  حضور خواهد یافت ورزشگاه شبیه استادیوم های انگلیسی تکمیل شود تا تماشاگران آن را تبدیل به جهنم تیم های مهمان کنند.

امروز تماشاگران فهیم آذربایجان میروند تا دوباره نام آذربایجان و تبریز را به عنوان اولین ها و اینبار در قالب فرهنگ تماشای فوتبال در استادیوم ها ثبت کنند.


88/2/5
5:4 عصر

زبان ترکی آذربایجانی برای ویندوز ویستا

بدست سس در دسته

 زبان آذربایجانی را برای ویندوز ویستا میتوانید از اینجا دانلود کنید.