سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/5/27
5:52 عصر

دبیری تراکتور سازان را سکه باران کرد

بدست سس در دسته تبریز، تراکتور، دکتر، دبیری، باشگاه، جشن، هدیه، سعود

 

از سایت هواداران تراکتور سازی با خبر شدیم که دکتر شهرام دبیری (یکی از سرمایداران و باشگاهداران به نام تبریز همچنین رئیس شورای شهر تبریز)  قبل از بازی تراکتور با ذوب آهن در ویلای خودش از مسئولین و بازیکنان تراکتور به خاطر سعود به لیگ برتر قدردانی به عمل آورده و هدایای نقدی به آن ها اهدا نموده.

 

پ ن: همه هزینه ها و هدایای جشن از جیب شخصی دکتر دبیری بود ایشون کاری رو انجام دادند که از دیگر مسئولین استان انتضار میرف!

جدا به وجود چنین سرمایه دارایی- که یکی از نعمت های بی دریغ خداوند نسبت به آذربایجانه- افتخار میکنیم

 

خبر دوم: کنفرانس زبان فارسی در تبریز

گویا کنفرانس نمیدونم چیه زبان فارسی برای ترویج و قدرتمند کردن این زبان در تبریز برگذار شده بود و در این کنفرانس از زبان فارسی به عنوان یکی از پایه های هویتی ایرانیان و وسیله وحدت بخش! بین ایرانیان یاد شد با ابراز تمام احترامات به هموطنان عزیز فارس باید بگویم که این حرف ها دیگر در تبریز آذربایجان خریداری ندارد و آذربایجان امروز زبان ترکی و هویت آذربایجانی(ایرانی) خود را محمتر از فارسی قلمداد میکند و فقط به فارسی به عنوان یکی از زبان های رایج در کشور نگاه میکند و در این چارچوب برایش احترام قائل است نه کمتر و نه بیشتر. علاوه بر این این پافشاری های بی مورد برای فارس کردن ایران (به جای تقویت زبان ها و فرهنگ های اصیل و بلای اقوام ایرانی) نه تنها وحدت آفرین نیست بلکه به شدت تفرقه افکنانست.

بهترست به جای برگذاری جلسات اینچنینی و حیف و میل کردن بیت و المال به فکر به حال سیاست تفرقه افکنانه صدا وسیما باشید تا یک کارگردان تازه به دوران رسیده همچون رامبد جوان جرات نکند بیاید و جلوی تلوزیون به اصتلاح ملی بگوید "این ره که میروی به ..." این شمایید که جوانان آذربایجان را از ایران بیگانه میکنید و در این باره جای هیچ گونه خورده گرفتن بر جوانان آذربایجان که تا به اینجا به حد کافی وطندوستی خود را ثابت کرده اند نیست.


88/5/1
12:57 عصر

فاجعه

بدست سس در دسته

1. راه آهن اصفهان-شیراز که چند هفته مانده به انتخابات با عجله افتتاح شده بود بعد از عبور اولین قطار به کلی تخریب شد. حال مردم شیراز باید چند سال دیگر انتظار بکشند تا سازه های قبلی برداشته شده و سازه های جدید جایگزین شوند.

راه‌آهن شیراز - اصفهانراه‌آهن شیراز - اصفهان

راه‌آهن شیراز - اصفهانراه‌آهن شیراز - اصفهان

 

2.قدیمیترین تور دوچرخه سواری خاور میانه (تور 24 ساله آذربایجان) لغو به به جای آن تور دو ساله ریاست جمهوری جایگذین شد.

3.تیم دوچرخه سواری پترو شیمی تبریز که تنها تیم ایرانی دارنده جواز شرکت در تور های معتبر بین المللی می باشد به همراه تیم فوتبال این باشگاه در خطر انحلال قرار دارد.

4.وطن فروش خطاب کردن بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال از طرف کسانی که فوتبال کشور را در حالت سقوط آزاد قرار داده اند.

جنجال مچ‌بند سبز؛ عکس دسته جمعی بازیکنان تیم ملی ایران

5.محرومیت نیکبخت واهدی و چند بازیکن و مربی دیگر از حضور در لیگ برتر در حالی که کمیته انظباطی- که وظیفه رسیده گی به جرائم اخلاقی شاغلان در لیگ را دارد- و اعضای هیات رئسیه آنرا تکذیب میکنند.

6. کفاشیان که حتی مربی تیم لیور پول رو نمیدونست کیه یا از بازی مهمی که اون شب(شبی که در برنامه نگاه یک حضور داشت) از سری مسابقات جام باشگاه های اروپا قرار بود برگزار بشه خبر نداشت حالا من نمیدونم این ضعف مدیریت محصوب میشه یا نه

7. به گفته خود مهدی تاج (رییس کمیته‌ تیم‌های ملی) ایشون 20 ساله دارن مربی انتخاب میکنن! دیدید که تجربه 20 ساله ایشون چقدر به کارش اومد و چه انتخاب های هوشمندانه ای داشت!

من موندم کسایی که به بازیکنان و مربیانی که کمیته انضباطی با بازی کردنشون تو لیگ مخالفتی نداره کارت بازی صادر نمیکنن کی برا خودشون کارت مدیریت صادر کرده؟!

 

و بالاخره قضیه کاهش حقوق ها که چون فعلا اطلاع کامل ندارم اینجا نذاشتم