• وبلاگ : SAS
  • يادداشت : امضاي نامه به نمايندگان براي کاهش مدت سربازي به يک سال
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + وحيده 


    آيا تا کنون با خود انديشيده ايد که به چه دليل خدمت مقدس سربازي اجباريست ؟ چرا اکثر مردان موفق ، عامل اصلي اين موفقيتشان را ? سال خدمت سربازي مي دانند ؟! چرا از قديم و نديم گفته اند که تا خدمت نروي مرد نمي شوي ؟!
    هدف از طرح اين سوالات ، آماده کردن ذهن شما خوانندگان محترم جهت پي بردن به عمق فاجعه مي باشد !
    پاسخ تمام سوالات فوق در يک جمله خلاصه مي شود و آن اين است که ( خدمت سربازي يک دوران آموزشي و تمريني است جهت آشنايي هر چه بيشتر و بهتر آقايان مجرد با زندگي زناشويي)
    بله ، درست شنيديد . شباهت هاي انکار ناپذير ميان خدمت سربازي و زندگي زناشويي آنقدر زياد است که از ديرباز ، در اکثر کشور هاي دنيا خدمت سربازي اجباري را قرار دادند تا تمام افراد ذکور جامعه ، قبل از افتادن به دام ازدواج ( ببخشيد ! منظورم قبل از متاهل شدن بود ) براي ? سال طعم زندگي مشترک را بچشند تا در ??? سال آينده ، زياد احساس رنج و عذاب نکنند !

    با سلام
    از اعضاي محترم باشگاه و علاقه مندان دعوت مي‌شود در جلسه ي عمومي باشگاه كه راس ساعت 17 (5 بعد از ظهر) روز دوشنبه 87/04/17 هفدهم تيرماه در ساختمان مفاخر پارك طوبي برگزار مي شود، حضور بهم رسانند.
    برگزاري جشن انتشار نرم افزار فايرفاکس و انتشار نشريه الکترونيکي باشگاه با استفاده از مطالب وبلاگ اعضاء در اين جلسه بررسي خواهد شد.
    همچنين تهيه پيش نويس تفاهم نامه ميان باشگاه و سازمان فناوري اطلاعات شهرداري نيز قابل بررسي و تصميم گيري است.
    باشگاه وبلاگ نويسان تبريز

    شما که گفتيد به اميد روزي که سرباز غير از داوطلب نداشته باشيم اي کاش ميگفتيد واژه جنگ حذف شود و تمام جزئيات آن