• وبلاگ : SAS
  • يادداشت : كشتار وحشيانه مسلمانان چين و سكوت ايران!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 2 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بابك 
    وقتي يک کورديافارس ياتاجيک (حتي تبعه کشوربيگانه )ياحتي يک فلسطيني يالبناني (عرب وهابي که خون شيعه روسرميکشه )اعدام ميشه !درايران اکرادوفارساايرانوميذارن روي سرشون!دولت هم اين حق روبه اونهاميده که صداشون دربياد!ولي وقتي درقره باغ وچين اينهمه تورک قتل عام ميشن!اين دولت بيغيرت (هميشه حامي برادرمسلمون)صداش درنمياد!(ازنظردولت ماترکهاهم نبايدصدامون دربيادچون ميشيم پانترکيست!)خب!معلومه چون چين وروسيه موشک اتمي بهمون نميفروشن!راستي حال کردين!چطورروسيه گداجواب اينهمه محبتها وبيغيرتيهاي شماروبابالاکشيدن حقتون دردرياي خزرداد!حقتونه!هاهاها!
    + موج سبز 
    پس از اعتراضات در 25 تير ، در بزرگترين اعتراض مدني ميليوني ، قانوني و شبانه در ايران و در سه شنبه شب 30 تير ماه 1388( به ياد جان باختگان روز 30 خرداد که در حکومت نظامي کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان) از مردم ايران درخواست مي گردد دقيقاً در ساعت 9:00 شب و با آغاز اخبار ساعت 9 همگي يک وسيله برقي پر مصرف ( ترجيحاً اتو يي که روي درجه آخر هست و يا جاروبرقي، سشوار، هيتر و ...) را براي 240 ثانيه( 4 دقيقه) به برق متصل کنيد( اگر مي خواهيد بيشتر تأثير گذار باشيد همزمان 2 يا سه وسيله را با هم به برق بزنيد). توجه کنيد که زمان بسيار و بسيار مهم است. در صورتي که حتي 10 ثانيه تأخير داشته باشيد از قافله عقب خواهيد ماند.


    با همکاري 3 ميليون خانواده در ايران دقيقاً در ساعت 9 شب که خود را با دينگ دينگ کردن آغازي شروع اخبار ساعت 9 شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دينگ آخر و شروع اخبار، اتوي خود ( يا سه شوار و يا هر وسيله پر مصرف از قبيل هيتر و ...) را به برق مي زنند، شوکي به شبکه نيروگاهي ايران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشي مطلق خواهد شد.


    توصيه ايمني: پس از قطع برق فوراً وسيله برقي و يخچال خود را از برق بيرون بکشيد تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود 2 ساعت طول مي کشد ضمن اينکه يخچال شما آسيب نمي بيند، هم وطنان ما در اداره مرکزي ديسپاچينگ ملي برق نيز سريعتر بتوانند شبکه برق را بازيابي و برق شما را وصل کنند.

    نکته مهم : بعيد نيست که در روز 30 تير ماه حکومت زمان اخبار ساعت 9 را عوض کند و يا در شهرهاي مختلف اخبار را با تأخيرهاي جداگانه پخش کنند . مثلاً اخبار را ساعت 9:01 دقيقه پخش کنند. مهم نيست. ما با شروع اخبار وسيله هاي برقي را به برق متصل مي کنيم. اين کار حکومت چون به تفکيک هر شهر انجام مي شود تأثيري ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت 9 را پخش نکردند، با اخبار ساعت 10 شبکه سه اين کار را انجام مي دهيم. اگر اخبار ساعت 10 شبکه سه نيز پخش نشد با اخبار ساعت 10:30 شبکه 2 اين کار را مي کنيم.