سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/5/1
2:54 عصر

نوزاد کیت میدلتون به دنیا آمد +عکس

بدست shadow در دسته

دوک و دوشس کمبریج صاحب یک نوزاد سالم پسر شدند که شاه آینده انگلستان خواهد شد.

به گزارش پرشین وی نوزاد پسر این زوج با وزن 8 پوند و 6 اونس در ساعت 4:24 بعد از ظهر امروز به وقت گرینویچ با زایمان طبیعی در بیمارستان خصوصی لیندو وینگ آف سنت مری در پادینگتون به دنیا آمد، در همان بیمارستانی که پدرش پرنس ویلیام نیز در آنجا متولد شده بود.

کیت و فرزندش هر دو خوب هستند و به گفته سخنگوی کاخ، تمام شب را در بیمارستان خواهند ماند. منابع کاخ همچنین اعلام کردند که اعلامیه عمومی تولد نوزاد را دیرتر اعلام کردند تا به آنها اجازه داده شود کمی به دور از هیاهوی مراسم و رسانه ها اوقات خانوادگی خود لذت ببرند.
پدر پرنس ویلیام ، پرنس چارلز امشب گفت :"من و همسرم از به دنیا آمدن اولین نوه مان بسیار خوشحالیم. زمان بسیار خاصی برای ویلیام و کاترین است و بسیار برای به دنیا آمدن پسرشان هیجان زده هستیم. پدربزرگ و مادربزرگ شدن لحظه ی منحصربه فردی برای همه است و من واقعا خوشحالم و افتخار می کنم که برای اولین بار پدربزرگ شده ام و ما مشتاقانه در انتظار دیدن نوزاد در آینده ای نزدیک هستیم."

برخلاف رسم همیشگی که تولد نوزاد را برای اولین بار بر روی یک سه پایه نقاشی بیرون دروازه کاخ باکینگهام اعلام می کنند، ولی این بار رسانه ها به گزارش پرشین وی از طریق بیانیه خانواده سلطنتی در ساعت 8:30 به وقت گرینویچ ازتولد نوزاد سلطنتی اطلاع یافتند.

ملکه ، دوک ادینبرگ ، پرنس ولز، دوشس کورن وال، پرنس هری و اعضای دو خانواده نیز از شنیدن اخبار مربوطه خوشحال شدند.

پرنس ویلیام نیز تمام شب را در بخش بیمارستان سنت ماری در کنار همسرش مانده بود. نوزاد سلطنتی چهل و سومین پادشاه انگلستان خواهد شد و نفر سوم صف پادشاهی این کشور قرار خواهد داشت و عمویش هری نفر چهارم و عموی پدرش پرنس اندرو نفر ششم خواهند بود ، البته این کودک دست کم تا بیش از نیم قرن دیگر یا بیشتر پادشاه نخواهد شد.

==========================================

شرکت امفاکو فروش تجهیزات آبیاری قطره ای و بارانی (کشاورزی و گلخانه)

http://www.watergoogle.com

شرکت امفاکو فروش دستگاههای تصفیه آب و هوا (خانگی و صنعتی)

http://www.watergoogle.ir

شماره تماس: 77615794

شماره همراه : 09124472350

09190444031

09190444021

===========================================