سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/30
7:50 عصر

تصاویر مجتمع تجاری آیسان تبریز

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، تفریحی، مجتمع تجاری، آیسان تبریز، برج

تصاویر مجتمع تجاری آیسان تبریز

 

برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید

با تشکر از دوست عزیزم آی تبریزیم


88/4/26
6:34 عصر

درس 2 واحدی زبان ترکی

بدست سس در دسته

اجرایی شدن اصل 15 قانون اساسی پس از 30 سال
احمدی‌نژاد مصوبه تدریس آذری در دانشگاهها را ابلاغ کرد
این عمل حرکت مثبتی به شمار می آید به شرط آنکه باعث بارور شدن این زبان قدرتمند و بین المللی در ایران شود نه اینکه بدتر باعث تضعیف جایگاه سومین زبان دنیا در ایران شود که سهل انگاری در این باره مطمئنا باعث نگرانی ها و اعتراظاتی خواهد شد برای مثال نام کتاب باید زبان و ادبیات ترکی آذری نامگذاری شود نه زبان و ادبیات آذری و یا محتوای کتاب باید با در نظر گرفتن جایگاه و استقلال این زبان تنظیم شود و از هرگونه وارونه نمایی جلوگیری شود. همانطور که برای اجرای این اصل معطل مانده قانون اساسی قدم مثبتی برداشته شده  امیدواریم با تهیه و تنظیم کتابی در خور زبان ترکی و تربیت استادانی توانمند شاهد توسعه این زبان که از معجزه های و نعمت های بزرگیست که خداوند قادر به متکلمانش عطا کرده باشیم.

88/4/22
3:40 عصر

تبریزیها با بلیط الکترونیکی وارد ورزشگاه میشوند

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، تراکتر سازی، بلیط الکترونیکی، ورزشگاه

 

 

مدیر اجرایی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: با به کارگیری کارت اعتباری، تماشاگران تراکتورسازی از دردسرهای تهیه بلیت راحت می‌شوند.
علی غفوری افزود: 10 هزار کارت اعتباری تا پیش از مسابقات لیگ برتر تهیه و در دسترس تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد.
وب اظهار داشت: این اقدام در راستای رعایت حال تماشاگران تراکتورسازی از دغدغه‌های تهیه بلیت بوده و نخستین اقدام در راستای ساماندهی تماشاگران تراکتور است.
به گفته مدیر اجرایی باشگاه تراکتورسازی، مبلغ هر کارت اعتباری مسابقات تراکتورسازی برای یک فصل 300 هزار ریال بوده که بازی‌های خانگی تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی‌اش شامل 15 بازی از لیگ برتر و بازی‌های جام حذفی است.
غفوری دو بازی حساس تراکتورسازان با تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس را به دلیل برگزاری این بازی در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام را خارج از این طرح اعلام کرد.
وی اقدام بعدی این ساماندهی را تعیین صندلی هر تماشاگر ذکر کرد‌ و افزود: سال آینده با نصب صندلی در سکوهای تماشاگران مکان هر شخص توسط کارت اعتباری در طول فصل مشخص بوده و دیگر لازم نیست.
غفوری تصریح کرد: تماشاگران قبل از این طرح مجبور بودند ساعت‌ها پیش از مسابقه در ورزشگاه حضور یابند اما با این اقدام تماشاگران چند دقیقه قبل از بازی می‌توانند در استادیوم حضور یافته و در مکان مشخص شده خود مسابقه را تماشا کنند.

 

منبع: www.tractorfans.com


88/4/17
7:27 عصر

کشتار وحشیانه مسلمانان چین و سکوت ایران!!!

بدست سس در دسته

هَل مِن ناصر یَنصُرنی

مسلمانان چین تنها مانده و در خون خود میغلتند

 

سیاست های تبعیض آمیز دولت چین صبر مردم استان ‏سین کیانگ، یکی از مناطق مسلمان نشین این کشور را لبریز کرد تا در پی یک تظاهرات آرام ‏140 تن از آنها به خاک و خون کشیده شوند. این در حالیست که دولت ایران در مقابل این وحشی گری ها سکوت اختیار کرده و از محکوم کردن این حرکت غیر انسانی امتنا کرده.


88/4/15
6:59 عصر

حیدر بابا در دانشگاه میشیگان

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، حیدر بابا، شهریار، دانشگاه میشیگان، شعر ترکی

 

افتخاری دیگر برای ایران و دنیای ترک

 

متن اشعار بسیار زیبای دیوان حیدر بابا شهریار همراه با ترجمه انگلیسی و ترکی و فایلهای صوتی استاد .اماااااااااااااا تو سایت دانشگاه میشیگان

اینجا میتونید سایت دانشگاه میشیگان و اشعار استاد رو ببینید.


88/4/12
1:21 عصر

پیگیری ساخت هتل 7 ستاره تبریز

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، هتل 7 ستاره، مجتمع، تجاری، تفریحی، اقامتی، باغلارباغی

دوست عیزی به نام میلاد ازم خواسته بود اطلاعات جدیدی درباره هتل 7 ستاره تبریز بدم که منم مطلب رو از زبان رئیس شورای شهر مینویسم.

 

 

نمایی از طرح مجتمع

ایشون از تملک زمین های اطراف این مجتمع خبر داده و گفته اجرای این پره که حتی در تهران هم نظیرش وجود نداره همچنان مثل گذشته به قوت خودش باقیست.

 

به گذارش خبرگذاری فارس:

دبیری در خصوص این شائبه که سرمایه‌گذار برای این سرمایه‌گذاری دو دل است، گفت: من این شائبه را تکذیب می‌کنم و تا جایی که اطلاع دارم مشکل خاصی نیست و کارها طبق روال پیش می‌رود.
وی در خصوص ضرورت این هتل در تبریز گفت: این یک سرمایه‌گذاری بزرگ و تحول اساسی در اقتصاد منطقه است.
دبیری در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این، پروژه فوق در جذب گردشگر و توریست به شهر تبریز بسیار موثر واقع خواهد شد و از طرفی این طرح اشتغالزایی را سبب می‌شود.
رئیس شورای اسلامی‌ کلانشهر تبریز ادامه داد: نظیر این سرمایه‌گذاری، تاکنون در تهران هم تحقق نیافته ‌است، از این رو سرمایه‌گذاری فوق در تبریز تحول اساسی ایجاد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس باید از سرمایه‌گذار این پروژه بزرگ حمایت کنیم تا کارهای این طرح به نحو احسن انجام شود‌.
براساس این گزارش، هتل هفت ستاره در محل مجتمع تفریحی ـ رفاهی باغلار باغی تبریز در 58‌ طبقه ساخته‌ خواهد ‌شد.
مساحت کل این پروژه بزرگ 91‌ هکتار است که از این مقدار 10‌ هزار متر مربع شامل هتل هفت ستاره خواهد بود.
هتل فوق شامل امکاناتی چون پارکینگ چهار طبقه زیرزمینی ویژه پارک 21‌ هزار خودرو با فناوری‌های نوین خواهد بود و طبقه آخر آن به عنوان موزه برای جذب توریست ایجاد خواهد شد و در کنار هتل فوق مجموعه‌های تفریحی ـ ورزشی نیز احداث خواهد شد.

 


88/4/10
4:45 عصر

از آمار تا واقعیت ...

بدست سس در دسته

امروز تو اتوبوس نشسته بودم که بغلدستیم با جملات هوا خیلی گرمه و از اینجور چیزا که معمولا برا شروع ارتباط ازش استفاده میکنن شروع به درد و دل کرد انگار یه گوش می خواست که حرفای دلش رو بهش بزنه منم با اینکه عادت دارم تو اتوبوس ساکت بشینم و از پنجره بیرون رو نگاه کنم و یا اگه روزنامه و چیز خوندنی بود بخونم ولی به حرفاش هرچند با بی حصلگی گوش دادم ازم سوال میکرد و منم با جملات کوتاه پاسخ میدادم تا اینکه رسید به شغلش و اینکه با این سن و سال و چنتا بچه دانشگاهی هنوز یه شغل ثابت نداره شغلش آب پاشی چمن های وسط یکی از اتوبانا بود میگفت البته فصلیه و همین که پاییز بیاد دوباره در به در کوچه و خیابونا میشه تا یه شغل دیگه پیدا کنه میگفت کار هست ولی حقوق از 80000  تومن و اگه خیلی هنر کنن 200000 تومن میدن مثلا همین آب دادن به چمنا ماهی 200000 تومن بهم میدن که روزانه 1000 تومن پول اتوبوس و تاکسی میدم -تا حالا شد 170000 تومن حالا خودتون حساب کنین اگه اجاره نشین باشن و خرج دانشگاه بچش و اینا چقدر برا خودش میمونه تازه اگه بمونه- یکی از دوستاشم نشون داد که یه پیرمرد 60 ، 70 ساله میشد گفت اون بیچاره وزش از من هم بدتره -خواستم از پیرمرده عکس بگیرم ولی متاسفانه نذاشت- میگفت آخه این باید تو این سن و سال کار کنه؟!!!!

بله اینه واقعیت کشور نه اون آمارای گل و بلبل نکنه به من اطلاعات اشتباه میدن؟!!! آره فکر کنم اون مرده دروغ میگفت اون پیرمرده میلیونر بود و برا تفریح میرفت ساعت دوی بعد از ظهر چمن آب بده!!!


88/4/6
8:3 عصر

احیای الگوی نقش جهان اصفهان در تبریز

بدست سس در دسته تبریز، آذربایجان، میدان، نقش جهان، اصفهان، صاحب الامر

 احیای الگوی نقش جهان اصفهان در تبریز

                                            

sas

                                                                  بنای باقیمانده از میدان صاحب الامر

 

میدان نقش جهان اصفهان رو که میشناسید این میدان از میدان صاحب العمر تبریز که در واقع چند برابر نقش جهان بود ساخته شده داستان از این قراره که بعد از اینکه صفویان پایتخت خود را موقتا به قزوین انتقال دادند نمونه کوچکی از این میدان را در قزوین بازسازی کردند و بعد از انتقال پایتخت به اصفهان نمونه کوچک این میدان در اصفهان نیز ساخته شد که امروزه به میدان نقش جهان معروف است.

محمد امینیان سرپرست هیات حفاری باستانشناسی میدان صاحب العمر تبریز در توضیح این میدان و عمارت های این مجموعه گفت:"مسجد و مدرسه حسن پادشاه، کلیساى سنت هلن، بناى معروف هشت بهشت، دولتخانه، مسجد سلطنتى شاه طهماسب، سردرهاى بسیار زیبا و منحصربفرد ورودى این میدان و سایر متعلقات حکومتى ازجمله مهمترین بناهاى مجموعه حسن پادشاه یا صاحب‌الامر هستند."

وی در پاسخ به سوال CHN مبنی بر اینکه اعتبار پیش‌بینی شده برای احیای میدان چقدر است، عنوان کرد: "به‌دلیل بالا بودن رقم، درصورت اعلام اعتبار تقاضا شده قیمت ابنیه در طرح تملک برای احیا میدان به صورت کاذب بالا می‌رود."