سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/7/26
1:42 صبح

نژاد آریا دروغ بزرگ غربی

بدست سس در دسته دل نوشته ها، تبریز، آذربایجان، ایران، ترکی، فارسی

پروفسور شاپور رواسانی محقق و پژوهشگر تاریخ و نویسنده کتاب ( اتحاد مردم شرق) درباره نژاد اشاراتی به بی اساس بودن نظریه نژادی دارند به گفته ایشان از نظر زیست شناسی تنها یک نژاد انسانی وجود دارد. از آن گذشته هیچ کتیبه ای را نمی یابیم که در آن از قوم سامی نامی برده شده باشد. این لفظ از زبان شناسی وارد جامعه شناسی شده و اختراعی است که بعدا معلوم شد اصلا مبنای غلط دارد. ولی متاسفانه وارد جامعه شناسی و تاریخ نگاری شد و امروزه عده زیادی از اقوام، سامی صحبت میکنند یا لفظ آریا که به کار برده شده، اصلا به نژاد مربوط نمی شود. اگر شما به نوشته های هرودوت مراجعه کنید، وقتی راجع به لشگر کشی خشایارشاه

صحبت می کند، از تعدادی از اقوام نام می برد که یکی از آنها نیز آریاست. بعد این را آورده اند و به عنوان یک نژاد مطرح کرده اند، در حالی که ما اصلا نژادی به نام آریا نداریم.

باستان شناسی در ایران که الآن به طور عمده منتشر می شود یک باستان شناسی سیاسی است. زیرا عده ای حفار که نام خود را باستان شناس گذاشته اند آمده اند و همان فرضیه های نژادی را به اشکال مختلف به عنوان کشفیات باستان شناسی  در تالیفات خود منعکس می کنند و ما آنها را ترجمه می کنیم و تحویل روشنفکران ایران می دهیم.

ما خودمان را با تاریخ ایران به آن شکل که واقعیت دارد مشغول نکرده ایم، بلکه ترجمه می کنیم و ترجمه ها هم به طور عمده نادرست و آلوده به اغراض سیاسی است که یکی از آن اغراض مهم، تبلیغ فرضیه های نژادی است ، مثلا در کتاب بیستون، ترجمه فارسی ای که در ایران پخش شد به نقل از داریوش آمده: <<من از نژاد آریا هستم>>.

من با چند نفر از همکاران در اروپا که به خط میخی آشنایی دارند مکاتبه کردم و از آنها پرسیدم که به نظر شما معنی این کلمه چیست؟ آنها به من پاسخ دادند که این کلمه حداکثر به معنی طایفه و خاندان است و به هیچ وجه معنی نژاد از آن استنباط نمی شود.  

پروفسور در یکی از دانشگاه های آلمان صاحب کرسی هستند و با توجه به امکاناتی که آلمان برای استادان صاحب کرسی تدارک دیده، ایشان توانستند تمامی امکانات مورد نیازشان را برای تحقیقاتی با منابع دست اول در اختیار داشته باشند.

البته کافیه یه نگاهی به کاملترین منبع موجود در عالم هستی یعنی قرآن و سنت پیامبر اسلام (ص) بندازیم، خواهیم دید که سالها پیش از این منابع و تحقیقات تنها وجه تمایز انسان ها رو تقوای اونها معرفی کرده اند.

ما چقدر باید کوته فکر باشیم که به دنبال نژاد برای معرفی خودمان و تمایزمان با دیگران بگردیم.

در دنیا نه نژاد سامی نه آریایی و نه ترکی و... وجود نداشته و ندارد.

اختلافاتی که در ظاهر افراد مشاهده می شود می تواند به آب و هوا و غذاهای محل زندگی و هزاران دلیل دیگر مرطبت باشد.


87/7/14
1:2 صبح

ایرانی به هوش باش

بدست سس در دسته دل نوشته ها

سلام

سَس دوباره برگشت تو این مدت که نبودم خیلیا با کامنت و ایمیل ابراز محبت کردن و خواستند آپ کنم از همتون ممنونم اینبار با یه پست متفاوت در خدمتتون هستم تو این پست می خوام چنتا وبلاگ رو بهتون معرفی کنم کسایی که به گفته خودشون دارن مبارزه می کنن اما با کی و چی خودشون هم نمی دونن. ترکا رو بهونه کردن ولی درواقع هدفشون نابودی و به خفت کشوندن ایران و ایرانیه با تفرقه اندازی و ...

آدرس چنتا از این وبلاگا:

http://bachepars2.blogfa.com/
http://torkestaan.blogfa.com/
http://www.tehranekurdha.blogfa.com/
و هزاران وطن فروش دیگه.

شاید این سوال تو ذهنتون خطور کنه که چرا آدرس این وبلاگارو نوشتم چرا تبلیغشون کردم باید بگم اینا اونقدر ناشیانه و ابتدایی اقدام به فحاشی و ... می کنن که هرکی یه بار وارد وبلاگشون بشه و مطالبشون رو بخونه به معیوب بودن عقلشون و صحت سخنان من پی می بره. هیچ مقاله علمی تو وبلاگشون پیدا نمیشه یا فوحشه و یا دروغ و دغل و تحریف. کافیه یه بار بر خلاف نظرشون کامنت بزاری خواهی دید که به چه صورت اقدام به فحاشی بر علیه تو می کنن. نمی دونم اینا واقعا اینقدر نادونن یا اینکه مردم ایران رو دست کم گرفتن؟ البته اولی محتمل تره _ خدایا تو را شکر می گوییم که دشمنان ما را از نادانان قرار دادی_ اینا نه سواد درست و حسابی دارن و نه دین و ایمون ، کورش رو تبدیل به بت کردن و رسما دارن می پرستنش

 

 

 

 حالا من کاری ندارم کورش آدم خوبی بود یانه ولی ما به حد کافی الگو داریم قرآن و سنت پیامبر مگه نمی تونه نیازهای ما رو بر طرف کنه دیگه کورش در حدی نیست که الگوی عملی خودمون بکنیمش کورش فقط یه نماد تاریخیه نه بیشتر.

به اسم فارس های عزیز دارن فعالیت می کنن ولی در واقع  فارس ها رو افرادی فحاش و بی اعتقاد نشون می دن و به شعور و فرهنگ پارسی توهین می کنن. من تا حالا فارسی رو ندیدم که هموطن ترک خودش رو مورد حتک حرمت قرار بده گاها من هم با دوستان فارسم شوخی هایی می کنیم ولی درواقع صمیمی ترین دوستان هم دیگه هستیم و به وقتش کمک حال همیم. من چطور می تونم با فارسی که فامیلمونه دشمن باشم یا برعکس؟ مگه نه اینکه  الآن همه اقوام ایرانی ترکیب شدن. اینا به اندازه ای کوته فکرن که شان خودشون رو در حد حیوان پایین می یارن و به خودشون نژادی رو نسبت می دن و حتی پار و از این هم فرا تر گذاشته تفکرات عقب افتاده و زیر خاک مونده هیتلر که امروز حتی خود آلمانیا اعتفدی بهش ندارن رو به کار می برن و نژادشون رو برتر می دونن آخه کدوم عقل سلیمی قبول میکنه که بعد از چند هزار سال و یا حتی شاید ملیون سال نژادی خالص باقی مونده باشه اصلا تو آموزه های دینی خودمون برتری انسان ها به تقوای اونهاست نه نژاد و اصلیتشون.

این مطلب رو نوشتم تا هممون هشیار باشیم هم شما فارس های عزیز و هم ما ترکا کسانی هستن که در کمین نشستن بین ما تفرقه بندازن و شاهد خفت اسلام و ایران عزیزمون باشن.

سعی می کنم در پست های بعدی بیشتر به جزئیات بپردازم.

به امید اسلامی سربلند و ایرانی آباد.