• وبلاگ : SAS
  • يادداشت : نژاد آريا دروغ بزرگ غربي
  • نظرات : 6 خصوصي ، 47 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    + تبريزي 
    به کوري چشم پان ترکها,ما اذري ها اريايي هستيم و خواهيم ماند.زبان ترکي ما,زباني بيگانه و وارداتي است.به کوري چشم پان ترکها کوروش (ذوالقرنين) بزرگ بوده,هست و خواهد ماند.خاک برسر شما که هويت اريايي خودرا مي فروشيد,مزدورهاي بيگانه.بيسواد نژاد نشان دهنده گذشته و هويت کشورهاست.
    + عمر 
    کس نگو مومن عرب پست فطرت خايه مال
    + ايراني 
    بي وطن اينقدر به قرآن استناد نکن که اگر فارسيشو از بر باشي ميفهمي که چقدر مسخرست
    شما فاشيستهاي عرب دارين از نژاد حرف ميزنين؟؟
    احمق جان همين توصيفاتي که در مورد اختلاف آب و هوا کردي ميتونه که باعث اختلافات ظاهري شده، همينا ميشه نژاد ديگه آي کيو ، اين رو هم به توصيفات اضافه کن که چون آريايي ها سوسمارخور نبودند آريايي شدند و برتر شدند. وگرنه همه ميدونن که انسان از تکامل موجوداتي که اجداد مشترک همه موجودات کره زمين هستند به وجود آمده.
    همه موجودات دنيا به سمت تکامل ميرن ( يادم نبود شما احمقا فرگشت رو قبول ندارين )
    بدرود بي وطن
    + Orhan 
    چرا کوروش فقط و فقط از دوران پهلوي به بعد اسم و رسم پيدا کرد؟؟؟
    بگيم حالا شاههاي قبلي فکرشون تو عيش و نوش بوده و رضا پهلوي و پسرش فقط تاريخدان بودند و اهل فضل و ادب و … !!!!!!!!!!! (با اون کتاب سوزونشون تو تبريز) فردوسي که اسمش دهنتون رو پر کرده چي؟؟؟ کسي که تا جمشيد هم رفته بود قدمت شعراش … کوروش رو اين وسط جا انداخته؟؟؟
    ميگي تخت جمشيد تو دوران پهلوي کشف شده؟؟؟ و فردوسي اطلاعي از کوروش نداشته حتما؟؟؟ پس اين همه اطلاعات از کيکاووس و جمشيد و فريدون و ضحاک رو از کجا آورده؟؟؟ از داستانهاي حماسي که سينه به سينه منتقل شده … درسته؟؟؟ پس چرا داستان پادشاه به قول شما مقدسي چون کوروش سينه به سينه منتقل نشده؟؟؟ براي اسکندر جاني و قاتل به قول شماها، تو سينه ها جاي داستان بود، که داستان آب حياتش تو شاهنامه نوشته شده، براي کوروش کبير و مقدس نبود؟؟؟

    يهوديان سابقه طولاني و توانايي خاصّي در تاريخ سازي و تحريف تاريخ و ارتباط دادن مسائل تاريخي، نه چندان مهم، با يکديگر دارند و هميشه اين توانايي را در خدمت منافع سياسي خود به کار گرفته اند؛ چنانکه با تشکيل دولت اسرائيل، سران آن دولت که قصد نزديکي با رژيم پهلوي حاکم در ايران را داشتند، رفتار کورش با يهوديان را به قدري بزرگ نشان دادند که حتي در منابع قديم و جديد مربوط به هخامنشيان، ردپايي از آنها يافت نمي شد. «پل فيندلي»، نماينده مجلس نمايندگان امريکا، در کتاب «فريبهاي عمدي» مي نويسد:
    «قسمت عمده جعليات و افسانه ها درباره اسرائيل ساخته و پرداخته متعصبين مذهبي اعم از يهودي و مسيحي است که طي ساليان متوالي آن را تکرار کرده اند تا حدي که الان در جهان به عنوان واقعيت پذيرفته شده است.»

    + Orhan 
    البته توانايي صهيونيست ها تنها دليل موفقيت آنها در استفاده از باستان گرايي براي پيشبرد مقاصدشان نبود، بلکه باستان گرايي افراطي حکومت پهلوي زمينه مناسبي براي موفقيت صهيونيست ها فراهم کرده بود.
    دکتر زوي دوريل، رئيس هيات نمايندگي اسرائيل در تهران، در مقاله اي در روزنامه اسرائيلي «يديعو اخرنوت» در مورخه 2/ 1/ 1964 مي نويسد:
    «وقتي براي افراد تحصيل کرده ايراني صحبت مي کنم کافي است اظهارات خود را از داستان استر شروع کنم. تا فورا از علاقه و توجه آنها برخوردار شوم.»
    اين شيوه به الگويي براي تمام مقامات اسرائيلي تبديل شد. تا در هر محفلي و مراسمي شروع سخن را به قدرداني از کورش و داستان استرومردخاي اختصاص دهند و به قول «دوريل»، روشنفکران و مقامات نيز مشتاقانه به اين حکايات گوش مي دادند.
    *اسحق رابين، نخست وزير اسرائيل، در سال 1357 در خانه کوروش و در جمع يهوديان ايراني الاصل طي سخنراني اي گفت: «به عقيده من بنيانگذار اصل صهيونيسم که به غلط به هرتصل (تئودور هرتصل) اطلاق مي گردد اما اين لقب در حقيقت برازنده کوروش کبير است که براي نخستين بار اجتماع يهوديان را در ارض مقدس ممکن ساخت و از اين رهگذر تمامي يهوديان جهان را رهين منت خود ساخت… و شاهنشاه ايران (محمدرضا پهلوي )ميراث دار راستين کوروش کبير است.
    *بايگاني وزارت امور خارجه، نمايندگي تل آويو
    * واقعيت آن است که باستان گرايي تاريخي و به عبارتي تاريخ نگاري باستان گرايانه به نوعي با يهودي گرايي نيز همراه بوده است. اين مسئله، هم در دوره پهلوي اول به علت نفوذ چهره هاي برجسته اي چون محمدعلي ذکاالملک فروغي و ميرزا ابراهيم خان قوام الملک شيرازي که يهودي الاصل بوده اند، مشهود است و هم در عصر پهلوي دوم که حضور و نفوذ گسترده يهوديت صهيونيستي در عرصه تاريخ نگاري و تاريخ سازي به خوبي مشهود است.
    * براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به کتاب پل فيندلي، فريب هاي عمدي، حقايقي درباره روابط ايران و اسرائيل، ترجمه محمدحسين آهوئي
    مراجعه کنيد.
    * چشمها را بايد شست /جور ديگر بايد ديد.
    http://zartosht3000.persianblog.ir/pages/1/
    + Orhan 
    در سال اول سلطنت كوروش خداوند آن چه را كه توسط ارمياي نبي فرموده بود به انجام رسانيد. او كوروش را بر آن داشت تا فرماني صادر كند و آن نوشته را به سراسر امپراطوري خود بفرستد. اين است آن فرمان : من كوروش امپراطور پارس اعلام ميدارم كه خداوند ، خداي آسمانها تمام ممالك جهان را به من بخشيده و به من امر فرموده كه براي او در اورشليم خانه اي بسازم. هر كه بخواهد مي تواند به آنجا باز گردد.(تورات عهد عتيق غررا 22؛23؛36) مسلماً چنين فرماني از رافت انساني كوروش برنمي خيزد بلكه دستور باز پرداخت سرمايه هاي عقلي و مادي يهود مي باشد. نفوذ يهوديان در هخامنشيان را در جاي ديگر تاريخ در توطئه ها و كودتاي پنهان و پيدا بر عليه كمبوجيه و برديا شاهان هخامنشي كه به مخالفت با يهوديان بر مي خيزند مي توان مشاهده كرد،كه به ظهور داريوش ختم مي شود.اگر چنانچه اين آرياييها و پارسيان به جبر شمشير وارد سرزمينهاي ايران نشده و اشغالگر و خون ريز نبوده اند و با حمايت مردمان ساكن در ايران روي كار آمده اند چطور مي توان قبول داشت كه لشكر هاي كوچك و بي نام و نشان مقدوني و اسلام توانسته است به اين راحتي امپراطوري عظيم را در نوردند و در مدت كوتاهي بر مقدرات ايران حاكم شوند. چرا نياكان ما نامهاي اسكندر ، تيمور ، چنگيز و انبوه نامهاي عربي را داشته اند ولي يك نفر پير مرد هفتاد هشتاد ساله به نام كامبيز ، اردشير ؛كوروش و داريوش نداريم.؟!!
    . کوروشي رو که به قول پان ايرانيست همه دنيا مي شناسند، چرا در کتابهاي شعرايي مثل سعدي و حافظ و فردوسي که ديگه از مشاهير ايران نوشته، حالا به خوبي يا بدي، حتي نامي ازش برده نشده؟؟؟

    + Orhan 

    براي خيلي ها اين سوءال بي جواب مانده كه چرا در ايران تا روي كار آمدن رضا شاه در هيچ سند ؛دست خط، داستان يا شعري به اسامي نظير بيژن، منيژه ، فرامرز ،داريوش يا كوروش بر نمي خوريم؟ يا چرا هيچيك از پدر بزرگ هاي ما نام ايراني(فارسي) ندارند؟
    به عكس به كرات نامهاي اسكندر، چنگيز ، تيمور را كه ظاهراً بر طبق تاريخ رسمي بر ايران هجوم آورده اند و خون هاي بسياري را بر زمين ريخته اند در داستانها و شعر ها آورده شده و بر روي پدرانمان گذاشته شده است.
    چگونه مي توان قبول كرد انسان نام پسرانش را از ميان نام قاتلان اجدادش انتخاب كند؟
    به يقين در اين ميان چيزي از پازل افتاده و يا حلقه اي از ميان زنجير دانستني هايمان مفقود شده است.
    اكنون در تواريخ رسمي و مدرسه اي كوروش و داريوش را حكمرانان عادل و گسترنده حقوق بشر و بنيانگذاران بزرگترين امپراتوري جهان مي شناسيم.
    ولي هيچگاه از خود نمي پرسيم چرا همزمان با برپايي اين امپراطوري ،تمدنهاي تابناك جنوب درياي خزر بويژه مارليك ، تمدن هاي درخشان البرز مركزي (سيلك)، عيلام ، اورارتور ، ماننا و ماد كه 2500 سال قبل از هخامنشيان ايجاد شده بودند به يك باره از بين رفتند؟
    اما كوروش بعد از نابود كردن بابل و تمدن درخشان بين النهرين (عراق) با مهرباني مثال زدني با يهوديان رفتار نموده و آنها را پس از آزادي به اورشليم باز مي گرداند. سقوط بابل و آزادي يهوديان آيا به جز اين نبوده كه تعقل و قدرت مالي يهود توانسته سرداري خونريز و گمنام را از استپ هاي روسيه از نژاد اسلاو به ايران بكشاند.
    + آدسيز 
    الله سيزي محوالسين، که تبريزين آبريسين بو يالانارينان آپازميسيز
    داش دوشسون سيزين کيمين آذريلره، که وطنيزي تورکيه ساتميسيز
    سيز حرامزاده سيز نيه "تبريزين" آدينا بيزي بدنام اليرسيز
    جهنم اولون گدين کنديزه اوردا پانتورکيسن پوخلارين يين، بقيه سين ده سپين اوز باشيزا.
    دوقوزلار ، حراميلار ، بيشرفلر
    الله سيزين نسليزي يردن نابود السين کثافت لر
    "تبريز" بيزيم شهريميزده و" ايران " وطنيميز، وطنيميزي سيز حراميلارا ورمروخ حتي اگر مجبور اولساخ هاميزين ايپين گيروخ.

    با سلام.يک سوال از شما و از همه ترک ها داشتم.شما ترک ها و اجدادتون چه کاري براي اين کشور(ايران) انجام داده ايد؟ تاريخ نشون داده که هربار ترک ها يا عرب ها بر ايران حکومت کردند جز ويراني و بدبختي نتيجه اي براي ايران نداشتند.مگه پادشاهان قاجار که همشون ترک بودن ايران رو به ويرانه اي تبديل نکردن؟شما ترک ها به چي مي نازيد؟واسه اين کشور چه کار مثبتي انجام داديد؟ اگه امروز توي کشوري زندگي ميکني که اسمش ايران هست به دليل خدمات اقوام بزرگ پارس(فارس) هستش.افتخار ما حکومت هاي هخامنشيان و اشکانيان و ساسانيان هست که همگي از اقوام ماد و پارس و پارت بودن که همشون از نژاد آريايي بودند و باعث شدن امپراطوري بزرگ ايران ايجاد بشه و ايران براي سال ها و قرن هاي متوالي به ابرقدرت جهان تبديل بشه و بر دنيا حکمراني کنه.در ضمن نام ايران از واژه آريان گرفته شده که در واقع همان آريا مي باشد. ايران وطن من آريا نژاد من نازيسم ايده و اعتقاد من.
    + آريامهر 
    بنام خدا. گوش بده تابت بگم نيتمو دارن ازميون ميبرن هويتمو* تاريخ خاک سرزمين آريايي داره فريادميزنه تا ما بياييم* پس حالا وقتشه بشنوي که ايران وطن من همون کشوري که *پس از 7هزارسال هنوز سرپاست هنوزم دل ايرانيا درياست* خواهر و برادر من اي هموطن تمدن ايران هست درخطر* يکي بودن ما واسه دشمن اضطرابه نام ايران واسه ما افتخاره* احترام ما به ايران يه خاره توچشم کسايي که ميخوان ضربه بزنن بهش* ميخواي بگي ما اومديم ازيه نسل وحشي پس يه نگايي بنداز به تخت جمشيد* ميدونم که دلت ساخته شده ازسنگ و سرب جايي که باهنر بسازي فرهنگ و صلح* تواين تيرگي روابط هواي مه آلود ميخواي ماهي بگيري ازآب گل آلود* ولي ميگم اينو بازبان اصيل ايران نميشه هرگز تباه و تسليم* خدابتو داده دوتاچشم بينا ببين نوشته هاي سعدي و پورسينا* يا به فردوسي وخيام يا مولانا رومي هميشه توي تمدن ما بالا بوديم* هدفتو پاره ميکنم باتيغ ايمان توچه خري هستي که بگي از تاريخ ايران* کورش بزرگ بود که آشتي روآغاز کرد يهوديارو ازبند بابل آزادکرد* کورش ساخت سنگ نوشته ي حقوق بشر واسه همينه که دارم يه غرور قشنگ*
    + اسحاق 
    درود برمردم آذري ايران. به سخنان يادرست تر دري وريهاي اهريمني نويسنده ي بيسواد ونادان اين سايت دروغگو توجه نکنيد.براي دانستن نيرنگ اين دشمن که چند جوان نادان آذري رافريفته پيشنهاد ميکنم کتاب پان ترکيسم محمدرضا محسني روبخونيد تابا راستيها آشنا شويد.خواهش ميکنم مردم گراميه آزربايگان گول اين اهريمن رانخوريد.چهارتا مقاله ي دروغين بوسيله ي ترکيه ايها وعربهاي بد سرشت وانگليسيهاي انگل بدستش رسيده ميخواد شماهارو باهمخونانتان يعني آرياييها بدکند . توروخدا گول نخوريد.حالاهم ميخواد بشينه جندروز بينديشه که پاسخ منوچي بده. بريد پژوهش کنيد بدونيد غربيها درموردآرياييها و بزرگان ما مانند کورش وداريوش و ...چي گفتن اوناکه دشمن ماهستن.کورش نامه ي گزنفون روبخونيد.ميدونستين قانون اساسي آمريکا ازروي سخنان کورش نوشته شده.و هزاران مورد ديگه.آزريها گذشته ي آزربايگان روبخونيد وافتخار کنيد آريايي هستيد
    + اسحاق 
    ميخواستم به اوني که بانام يه ايراني و ياشار وباباتورک سخن گفته بگم شما که به آرياييها وحشي وخونخوار ميگيد ثابت کنيد سخنتونو.تازه دوهفته پيش بود که فرانسه براي کسانيکه نسل کشي ترکها در ارمنستان را انکارکنند مجازات سنگيني گذاشته.توکه دم از اسلام ميزني همزبوناتون توترکيه تازه دارن بااسراييل دست دوستي ميدن. دوباره ميگم انديشت رو درست کن ودست از توهم عثمانياي وحشي بردار.مااگه به کورش و داريوش افتخار ميکنيم به دليل خوبياشونه.راستي از خوبيهاي سلطان سليم و تيمور وچنگيز برامون بگو بيشتربدونيم
    + اسحاق 
    خواستم بگم من چهره ي شما روبه رخ کشيدم نه خودمو.به همون خداکه ميپرستي که دور ميبينم بپرستي ترک اصيل چهره اش مانند چينيها ومغولهاست.چرادرپاسخهايت خودتو خونسرد وپاک نشون ميدي.توکه ميگي من مسلمان راستينم ونژادپرست نيستم چرابانوشتن اين دروغا باخدادشمني ميکني .چراميخاي ايرانو نابود کني .اهريمن چرا ميخواي مردم ايرانو به جون هم بندازي.مگه ازخدانميترسي.من درسته تعصب رو زبان پارسي و ايران دارم.ولي جلوي دوستاي ترک زبانم ازترکا بد نميگم.توترک نيستي دشمن ايرانيهايي .ميخواي ترک و پارسو باهم بدکني .پناه ميبرم ازبدي اهريمن رانده شده به اهورامزدا
    + اسحاق 
    اي ترک نادان اگرتاريخ راميخواندي وجنايتهاي ترکها وهمخونانشان يعني مغولها رادرحق مردم پاک ايران وديگرمردم جهان مانند چين وحتي اعراب ناپاک بظاهرمسلمان ميخواندي اگربه گفته ي خودت ازروي تقوا داوري ميکردي هيچگاه به نژادسراسر وحشي وخونخوارت افتخارنميکردي.اي مغول زاده ي خونخوار.ميداني ترک اصيل قيافه ي زشتش مانندمغولهاست باچشماني بادامي وچهره اي سرخ اگرتوچهره ات اينجور است تويک مغول ترکي اگرنه توايراني هستي که زبانت ترکيست.نادان ميخواهي نژادت کثيفت رابرنژاد آريابرتري دهي.بروودرتخيلت بگونژادآرياوجود ندارد.درآن کشورترکيه تان هم بروپژوهش کن بيشتر مردمشان از تيره ي کرد ايراني هستند.کثافت
    پاسخ

    بسيار خورسند شديم که با خواندن واقعيت برآشفتيد و فرهنگ ناب و چهره واقعيتان را به روخ کشيديد.
    + شاپور 


    وقتي کسي پشتوانه نژادي قانوني و عرفي نداشته باشد همه چيز را انکار ميکند

    پاسخ

    نژاد بيشتر براي تفکيک حيوانات سود ده مفيد است کسي که زياد به دنبال نژاد مي رود و براي آن عرف و قانون هم تايين مي کند انسان بودنش را انکار ميکند.
       1   2   3   4      >