• وبلاگ : SAS
  • يادداشت : نژاد آريا دروغ بزرگ غربي
  • نظرات : 6 خصوصي ، 47 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + Orhan 
    چرا کوروش فقط و فقط از دوران پهلوي به بعد اسم و رسم پيدا کرد؟؟؟
    بگيم حالا شاههاي قبلي فکرشون تو عيش و نوش بوده و رضا پهلوي و پسرش فقط تاريخدان بودند و اهل فضل و ادب و … !!!!!!!!!!! (با اون کتاب سوزونشون تو تبريز) فردوسي که اسمش دهنتون رو پر کرده چي؟؟؟ کسي که تا جمشيد هم رفته بود قدمت شعراش … کوروش رو اين وسط جا انداخته؟؟؟
    ميگي تخت جمشيد تو دوران پهلوي کشف شده؟؟؟ و فردوسي اطلاعي از کوروش نداشته حتما؟؟؟ پس اين همه اطلاعات از کيکاووس و جمشيد و فريدون و ضحاک رو از کجا آورده؟؟؟ از داستانهاي حماسي که سينه به سينه منتقل شده … درسته؟؟؟ پس چرا داستان پادشاه به قول شما مقدسي چون کوروش سينه به سينه منتقل نشده؟؟؟ براي اسکندر جاني و قاتل به قول شماها، تو سينه ها جاي داستان بود، که داستان آب حياتش تو شاهنامه نوشته شده، براي کوروش کبير و مقدس نبود؟؟؟

    يهوديان سابقه طولاني و توانايي خاصّي در تاريخ سازي و تحريف تاريخ و ارتباط دادن مسائل تاريخي، نه چندان مهم، با يکديگر دارند و هميشه اين توانايي را در خدمت منافع سياسي خود به کار گرفته اند؛ چنانکه با تشکيل دولت اسرائيل، سران آن دولت که قصد نزديکي با رژيم پهلوي حاکم در ايران را داشتند، رفتار کورش با يهوديان را به قدري بزرگ نشان دادند که حتي در منابع قديم و جديد مربوط به هخامنشيان، ردپايي از آنها يافت نمي شد. «پل فيندلي»، نماينده مجلس نمايندگان امريکا، در کتاب «فريبهاي عمدي» مي نويسد:
    «قسمت عمده جعليات و افسانه ها درباره اسرائيل ساخته و پرداخته متعصبين مذهبي اعم از يهودي و مسيحي است که طي ساليان متوالي آن را تکرار کرده اند تا حدي که الان در جهان به عنوان واقعيت پذيرفته شده است.»