• وبلاگ : SAS
  • يادداشت : استقلال و پيروزي حتي باهم هم زورشون به تراختور نرسيد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اشكان 
    دوست عزيز بعد از حادثه‏اي که در بازي ايران و ژاپن رخ داد و چند نفر زير دست و پا کشته شدند بازي‏هاي استقلال و پرسپوليس بيش از ?? تا ?? هزار نفر بيليط فروشي نمي‏شود.قياس تراکتور سازي با استقلال و پرسپوليس اشتباه است.اين دو تيم به مراتب بيشتر از تراکتورسازي طرفدار دارند و اگر طرفدرانشان سر ذوق بيايند راحت ورزشگاه را مملو از تماشاگر مي‏کند.در بازي که جشن قهرماني استقلال بود و من در آن حضور داشتم ?? هزار نفر نتوانستند وارد ورزشگاه شوند وگرنه ورزگاه ??? هزار نفري را هم پر مي‏کردند.در مورد جمعيت ?? ميليوني نيز فکر مي‏کنم درست نمي‏فرماييد تمام آماري که از وبسايتهاي مختلف خارجي ديدم کمتر از اين حرفها را نشان مي‏دهد البته در آن صورت نيز شما سالخورگان و نونهالان را نيز جزوي از تماشاگران و حاميان تراکتور برمي‏شماريد؟در ضمن دوست عزيز کمي با ديد مثبتر به قضايا بنگريد تقريبا همه را دشمن مي‏دانيد که نمي‏دانم چرا دشمنيشان اثر ندارد با آنکه اگر دشمني با تبريز عزيز بود اول همه در وضعيت شهر نمود مي‏کرد که احتمالا شبيه زاهدان مي‏گشت و به کلان شهري اينچنين با بودجه‏اي اينچنيني مبدل نمي‏گشت.
    پاسخ

    دوست من استقلال و پيروزي بايد ثابت کنن که بيشتر از تراختور هوادار دارند و فعلا قادر به انجام اين کار نبوده اند حتي در دربي اين توجيه شمام اصلا منطقي نيست هوادار بايد در مواقعي که تيم نتيجه نميگيره پشتيبان تيمش باشه نه موقع شاديهاي تيم اومدن هوادار برا جشن قهرماني هنر نيست هوادار حرفه اي به هواداري مي گن که در هر شرايطي پشت تيمش باشه حتي 8 سالي اگه دست هايي نظارن بياد بال در واقع اگه اين دو تا تيم واقعا هوادار داشتن حتما ميومدن ورزشگاها. اين قضيه بليط فروشي هم منتفيه چون حد اقل بايد ورزشگاه نود و پنج هزار نفر و يا با ظرفيت کامل پر ميشد ولي شاهد بوديم که فقط هشتاد هزار اومدن و حتي کذارش گر هم از اين موضوع متعجب شده بود.
    در ضمن تبريزيا پيشرفتشون رو مديون دولت نيستن چون تا بوده از طرف دولت سنگ اندازي بوده بلکه دليل پيشرفت تبريز اول خدا و لطف بي پايانش به مردم آذربايجان و دوم سرمايداران ترکي هست که نعمت بزرگ خدا براي مردم آذربايجانه.