سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/7/12
4:40 عصر

استقلال و پیروزی حتی باهم هم زورشون به تراختور نرسید

بدست سس در دسته تراکتور، استقلال، امضا، طومار، تراختور، پیروزی، تماشاگر، دربی

جمعه بازی معروف دربی برگزار شد و مثل 5 بازی گذشته با تساوی به پایان رسید ولی نکته قابل توجه این بازی حضور تنها 75 هزار نفر در استادیوم برای دو تیم استقلال و پیروزی بود این در حالیست که تنها برای تراختور بیش از 95 هزار نفر در یک بازی به استادیوم می آیند.

البته تراختور در این روز هم دست از قدرت نمایی برنداشت و ترکها در ورزشگاه ملوان هم این تیم رو تنها نگذاشتند تا اینکه گزارشگر تلوزیون باران با مشاهده حضور این همه تماشاگر  اعلام کنه که تا به حال سابقه نداشته در ورزشگاه انزلی و حتی در حضور استقلال و پیروزی که گفته میشه پر طرفدارترین تیم ایران هستند  این تعداد تماشاگر تیم میهمان رو تشویق کنه از نقاط قابل توجه این بازی میتوان به گزارش گزارشگر این دیدار اشاره کرد که چند بار تیم تراختور را با لقب گرگ های سرخ معرفی کرد.

در ضمن چند بار در طول بازی گزارشگر شبکه باران از حضور پر تعداد تماشاگران ترک در سراسر کشور تجلیل کرده و آن را مایه مباهات نامید که جا دارد از این گزارشگر فهیم کمال تشکر را داشته باشیم و بدانند که ایشان و افرادی همچون خیابانی عزیز همیشه در یاد و قلب ترک های ایران خواهند ماند و این حرکت شایسته این گزارشگران هیچگاه از خاطر تماشاگران آذربایجانی پاک نخواهد شد.

 

تا به اینجا و بر اساس اعلام سایت های آمار گیر معتبر دنیا تراختور با کسب بیشترین حد نساب به عنوان پر طرفدارترین تیم لیگ نهم معرفی شده و پشت سر اون تیم های پیروزی و استقلال قرار دارند و استیل آزین هم کم طرفدار ترین تیم میباشد.

 

پی نوشت مهم: باشگاه تراکتور سازی یه طوماری رو آماده کرده تا برا صدا و سیما بفرسته برا پخش زنده مسابقات تراکتور لطفا با اسم واقعی خودتون امضا کنید چون به سازمان دولتی فرستاده خواهد شد.

اینم لینک امضا برید به این آدرس:

http://www.tractorfans.com/irib-show-tractor-plays

و امضا کنید هر کس رو میتونید خبر کنید