• وبلاگ : SAS
  • يادداشت : آزربايجان اسمي کاملا ترکي
  • نظرات : 7 خصوصي ، 36 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + آزربايجان ياشاسين 
    بيسوادها عقده هاي خودشان را با توهين خالي نکنن پس چيکارکنن؟هزارسال بي چون و چرا اين سرزمين رو ترکها اداره کردند. چي؟ غلام بودند؟ پس خاک بر سرملتي که هزار سال غلامان ترک برايشان حکومت کنند و مال و ناموسشون رو حفظ کنند تا عرب و رومي به تاراج نبره.
    -- ترکها و بلوچها ساکنان باستاني اين سرزمينند براي همينه که طبيعي بوده بجز موارد معدودي قرنها و هزارها سال بر اين سرزمين حکمراني کنند. حالا شما بيا با غلام غلام کردن دل خودتان را شاد کنيد.
    حالا شما بريد يک عمارت نيمه ساز و در مواردي جعلي را بوق و کرنا کنيد و بهش افتخار کنيد و بگيد شهريار فارسه نظامي فارسه مولانا فارسه شمس فارسه اصلا همه فارس بودن. حالا اينها همه که فارس بودن چطور همه مناطق جغرافيايي نام شهرها رودها کوهها و اسامي بسياري از شاهان باستاني ايران ترکي بوده؟ نکنه آنموقع هم پانترک بوده و مثل نوينده ها و مترجمان فارس همه را جعل کرده بودن؟
    واقعيت اينه که شما از ترکا مي ترسيد. البته تئوريسينهاي شما اين ترس را در جانتان اناختن. ترکها يک ميليون دوميليون نيستند صدها ميليون ترک از چين تا اروپا زندگي ميکنند (از باستان) شماها نمي تونيد تحمل کنيد که هميشه در سايه ترکها بوديد و زندگي کرديدو همه چيز را از شعر و زبان فارسي تان و نقاشي و .... مديون ترکها هستيد.عقده اي شديد