• وبلاگ : SAS
  • يادداشت : زبان تركي آذربايجاني براي ويندوز ويستا
  • نظرات : 5 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 
    کدام توهين؟! من هيچ توهيني نکردم.
    1-آن پيامي را که از من پاک کرديد به هيچ تارنوشتي پيوند نداده بود. تارنماي شعرهاي فارسي بود و نشاني کتاب دکتر ثروتيان که شعرهاي نظامي را چاپ و تفسير نموده است.

    2-از کدام ملت حرف ميزنيد؟ ملت ترک؟ مگر نگفتيد ايراني هستند؟

    اين آخرين پيام من است. اگر جوابي داريد به همان وبلاگ بياييد و جواب دهيد چون شما منابع مستدل را سانسور ميکنيد. براي من مهم نيست ولي به خاطر فرزند آينده‌ات، صداقت داشته باش. پاکي و درستي را به او يا بده و نه دروغ. حرفهاي شما در مورد زبان ترکي که چنين و چنان است همه دروغ بود. هيچ مدرکي براي آن نداريد و خود هم ميدانيد.

    اينها يعني پايه‌هاي اعتقادي شما لرزان است و بزودي فرو ميريزد. مواظب باشيد که آن هنگام باعث افسردگي شما نشود.

    اگر جوابي داريد به آن تارنوشت بياييد.

    خدانگهدار براي هميشه.

    3-

    4-
    پاسخ

    نميدونم شايد اون الفاض در فرهنگ شما توهين به حساب نمي آيد!!!!؟بله من يك مسلمان شيعه ايراني ترك هستم.من هيچ حرفي با يك پانفارس ندارم اينجا هم اگر جوابي به شما ميدادم به خاطر احترام به يك انسان هرچند گمراه بود قبلا تجربه بحث در وبلاگ هاي امثال شما را داشته ام مدركي جز فحش هاي ركيك ارائه ندادند.من فقط توهين هاي شما را سانسور كردم وگرنه در پست هاي قبلي هم به اصتلاح منبع ارائه داده بوديد آن ها هم معتبر نبودند اگر من اهل سانسور بودم آن ها را هم حذف ميكردم.من به فرزندم علاوه بر پاكي يو درستي ياد خواهم داد كه توهين به هيچ انساني جايز نيست به او خواهم آموخت نژادپرست و پانيست نباشد. به او خواهم آموخت براي هموطن خود جك نسازد و او را نحقير نكند به او خواهم آموخت دنيا فقط منطقه پارس نشين نيست و فقط پارس ها انسان نيستند بلكه همه انسان ها حق زندگي دارند به او خواهم آموخت شما (صاحب اين كامنت) ايراني نيستيد شما پارس هم نيستيد شما دشمن پارس و ترك و كرد و ايران هستيد.نظر شما برا ي خودتان شايد صادق باشد ولي اين را بدانيد نظر يك پانيست به هيچ وجه معتبر نيست پس نظر شما اعتبار ندارداين كه تركي زبان قدرتمنديست نياز به مدرك ندارد اصلا كجا براي قدرت يك زبان مدرك ارائه ميكنند تعداد متكلمان تعداد كلمات مستقل توانايي ساخت كلمات جديد رواني و غيره همه نشانه قدرت زبانهاست كه در اين ميان زبان تركي يكي از قدرتمندترين زبان هاي دنياست توري كه Man Muller استاد دانشگاه مايمي آمريكا ويكي از زبانشناسان توانمند دنيا، انگشت به دهان از عظمت فوق بشري زبان تركي ، چنين سخن مي گويد: «زمانيكه ما زبان تركي را با دقت و موشكافانه مي آموزيم با معجزه اي روبرو مي شويم كه خرد انساني در عرصة زبان آنرا آفريده است»اگر پايه هاي اعتقادي ما لرزان بود پس از گذشت صد ها سال از تبليغات سوء پانفارسي عليه زبان تركي بايد امروز همه ما اين زبان را انكار ميكرديم در حالي كه ترك هاي آگاه ايران عزيز و اسلامي هر روز بيشتر از روز قبل به عظمت زبان تركي پي برده و آن را تحصين ميكنند تا چند سال پيش پانفارسيسم كاري كرده بو كه ترك از ترك بودنش خجالت ميكشيد ولي امروز قامت صاف كرد ميگويد من تركم و به آن افتخار ميكن.به شما نصيحت ميكنم تخم نفرت را در دل اين مردم نكاريد و ايجاد تفرقه نكنيد كه امروز پارس و ترك يك هدف دارند و آن نابودي شما و امثالتان