سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/10/6
11:13 عصر

نرم افزار Bluetooth Call - مکالمه از طریق بلوتوث

بدست سس در دسته برنامه های موبایل

سیستم بلوتوث در گوشی موبایل همواره امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان آن قرار می دهد. این بار نرم افزار Bluetooth Call که به کمک آن شما می توانید از طریق بلوتوث گوشی موبایل خود با دیگران مکالمه کنید را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم. بدیهی است که جهت برقراری تماس نیاز به نصب نرم افزار در تلفن همراه دو طرف مکالمه است.

 

نرم افزار Bluetooth Call - سایت تخصصی موبایل

 

 نسخه جاوا نرم افزار قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل است.
 دانلود - با حجم 40 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 


86/10/5
12:0 صبح

نسخه جدید برنامه UniDic

بدست سس در دسته برنامه های موبایل


نسخه جدید برنامه UniDic
 برنامه ای با ? دیکشنری مختلف: انگلیسی به فارسی? فارسی به انگلیسی و انگلیسی به اردو? اردو به انگلیسی و انگلیسی به عربی? عربی به انگلیسی.
نسخه جدید این برنامه (نسخه ?) اولا سریع تر اجرا میشه? یکسری کلمات جدید به اون اضافه شده و از همه مهم تر اینکه کلمات انگلیسی رو براتون تلفظ می کنه...


برای گوشی های OS9 (غیر از N95) باید حتما برنامه مخصوص اونها (لینک اولی) رو Sign کنید و بعد اونو نصب کنید. بعد از نصب هم یکبار گوشی رو خاموش و روشن کنید تا فونت فارسی اون نصب بشه و کلمات رو بصورت مربع? مربع نشون نده.


برای گوشی های N95 و N95 - 8GB با به ترتیب زیر عمل کنید:
لینک دومی رو دانلود کنید و بعد ? فولدر که در اون هست (Private, Resource, Sys) رو بوسیله Card Reader یا Data Transfer مستقیما به کارت حافظه (Memory Card) ارسال کنید. سپس از طریق منوی گوشی به آدرس Tools > App.Mgr برید. در اونجا می بینید که برنامه UniDic Signed نصب نشده? که باید نصبش کنید.

 

UNSIGNED


 

N95


 

BY WWW.FARIDSYSTEM.CO.NR


86/10/4
1:24 صبح

تم برای نوکیا Symbian ?,? جدید

بدست سس در دسته تم نوکیا

درخواست های زیادی برای تم در گوشی های سری 60 ورژن 3 می شود.
ما هم یکی از تم های زیبای این سری را برای شما حاضر کردیم تا استفاده کنید.


www.ir-tci.org


 این تم بر روی گوشی های Symbian 9.1 یا سری 60 ورژن 3 کار می کند.
 دانلود - با حجم 990 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


86/10/4
12:55 صبح

4 تا کلیپ بسیار جالب و دیدنی

بدست سس در دسته کلیپ

**4 تا کلیپ بسیار جالب و دیدنی **


                    www.dani-mobile.blogfa.com        www.dani-mobile.blogfa.com


                                    دانلود                                                     دانلود


 


                     www.dani-mobile.blogfa.com       www.dani-mobile.blogfa.com


                                     دانلود                                                   دانلود

www.faridsystem.co.nr


86/10/4
12:51 صبح

نرم افزار تغییر Reboot Screen نوکیا-نرم افزار موبایل

بدست سس در دسته برنامه های موبایل

تصویری که در هنگام بالا آمدن سیستم عامل گوشی نوکیا قرار دارد تقریبا یه یک ثابت تبدیل شده است. شاید شما از آرم مخصوص گوشی موبایل نوکیا خسته شده باشید و بخواهید تصویر مورد نظر خود را در زمان بوت موبایل ببینید. نرم افزار فوق این امکان را برای شما فراهم می کند.




Change Nokia Reboot Screen - www.Ir-Tci.org




 این نرم افزار باید در Phone Memory گوشی نصب شود.
 دانلود - با حجم 15 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )


 منبع:www.ir-tci.org


86/10/4
12:0 صبح

نرم افزار Documents To Go برای UIQ?-نرم افزار موبایل

بدست سس در دسته برنامه های موبایل

مشکل باز کردن فایل های خروجی مجموعه Office همیشه یکی از مشکلات صاحبان گوشی موبایل بوده است. نرم افزار Documents To Go علاوه بر قابلیت باز کردن فایل های آفیس در گوشی شما این امکان را فراهم می کند تا تغییرات دلخواه را در گوشی موبایل بر روی فایل ها انجام دهید و ذخیره کنید. البته شایان ذکر است که اعمال تغییرات بر روی فایل های مجموعه آفیس 2007 هم کاربرد دارد.




نرم افزار Documents To Go برای UIQ3 - سایت تخصصی موبایل


 



 این نرم افزار همراه با سریال برای گوشی های UIQ3 ارائه شده است.
 دانلود - با حجم 2.10 مگابایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 

www.blog4you.parsiblog.com


86/10/3
12:41 صبح

بخشی از سخنرانی آقای خاتمی در تبریز

بدست سس در دسته اخبار

                                        

 

رئیس جمهور پیشین کشورمان در جمع نخبگان آذربایجان شرقی  در حالی که گفت: آذربایجان در تاریخ ایران جایگاه کم‌نظیری داشته است در جای دیگری زبان ترکی در آذربایجان را ارمغانی از جای دیگر دنیا بیان کرد و اصالت آن را برای سرزمین آذربایجان و تاریخ ترکان اغوز در آذربایجان را زیر سوال برد.خاتمی گفت: زبان ترکی نیز که از جای دیگری به آذربایجان آمده در این خطه و در جان مردم آذربایجان چنان از غنای توام با لطافت برخوردار شده که شگفت انگیز است.
خاتمی ادامه داد: حتی ناآشنایان به زبان ترکی نیز می‌توانند تفاوت بنیادین این زبان را با زبان‌های همنام خود در خارج از ایران دریابند و بدانند که این زبان هم در آذربایجان عمیق‌تر، لطیف‌تر و تواناتر برای بیان احساسات و مطالب و اندیشه‌ها شده است.
رئیس جمهور پیشین کشورمان  در عین حال با بیان اینکه مهمترین ارکان هویت ملی هر قوم ، زبان محلی آن قوم است، تصریح کرد: نقشی که آذربایجان در قوام و دوام زبان فارسی داشته بی نظیر است همچنان که ایرانی‌ها در تدوین و بسط زبان عربی نقش داشته و بدان غنا بخشیده‌اند.
وی تصریح کرد: نقشی که آذربایجان در زبان فارسی داشته یا لااقل بخش مهمی از قوام و غنای این زبان مرهون بزرگان ادب فارسی که آذری بوده‌اند، بوده بنابراین اصلا جا ندارد کسانی نگران این باشند که مردم آذربایجان دل بسته به زبان و فرهنگ پرافتخار خود باشند .
رئیس جمهور پیشین کشورمان با بیان اینکه طبیعی است که آذربایجانی ها بخواهند زبانشان که هویت خودشان است و آن را در متن ایرانی بزرگ می‌دانند غنی، بلند مرتبه، نبض هویت ملی و فرهنگی خود بداند،گفت:من معتقدم که آذری این احساس را دارد که هویت ملی و ایرانی او باعث افتخار اوست و اگر به فرهنگ و ادب بومی‌اش اهتمام می ورزد در دل فرهنگ بزرگتر که متعلق به همه ما و بشریت است می دانیم، باید مرکز بداند.
وی گفت: بنابراین این اهتمام شجاعت در راستای بخشیدن آزادی هایی است که در قانون اساسی به صراحت ذکر شده و از جهات مترقی قانون اساسی ما احترام به اقوام دیگر است که این امر نه تنها لطمه ای به وحدت ملی، عظمت و تمامیت ارضی ما نمی زند بلکه اهتمام به این امر و اجازه دادن برای استفاده از این حق سبب دلبستگی بیشتر اقوام به مرکز خواهد شد و خود این امر تهدیدها را کم خواهد کرد .
خاتمی با بیان اینکه امیدواریم در حالی که ?? سال از انقلاب می‌گذرد، بتوانیم اینگونه امور را نهادینه کنیم،گفت:قانون اساسی ما قانون اساسی خوبی است البته نمی خواهم بگویم ایراد و انتقادی بر آن وارد نیست اما بارها گفته ام ظرفیت های معطل مانده بسیاری دارد که باید پیدا شود.انتظار از دولت و مجلس این است که بتوانند اولویت ها را تشخیص دهند و تمام اصولی که قانون اساسی ما دارد به صورت منظم و مرتب نهادینه و پیاده شود و هیچ کاری مهمتر از اجرا و اهتمام به قانون اساسی که مبنای نظم اجتماعی زندگی مدرن امروز است نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آذربایجان ها و تبریزی ها شاید به لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گلایه هایی داشته باشند که شاید مورد توجه نبوده و به آنها کم لطفی شده که البته توجه بیشتری نیاز دارد چرا که آذربایجانی ها بزرگند لذا ‌توقعاتشان هم بزرگ خواهد بود .
خاتمی در ادامه تصریح کرد:معتقدم که مشکلات سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی اختصاص به آذربایجان ندارد ما در توسعه هماهنگ و‌ همسو در کشور مشکلاتی داریم که شاید تبعیض هایی وجود داشته باشد بدون اینکه قصدی برای تبعیض موجود باشد، اما یقینا آنچه به تبریز داده شده خیلی کمتر از آن چیزی است که مستحق آن بوده است.
وی با بیان اینکه معتقدم خیلی نیاز نیست که به تبریز بیاییم و به صورت ویژه کمک کنیم،گفت: اگر از قوانین دست و پاگیر و ضوابط بی مورد دست برداریم، بنده مطمئن هستم با ظرفیتی که در آذربایجان هست حتی بدون حمایت مستقیم مرکز این خطه می تواند مسیر توسعه را بسیار سریع تر از قسمت های دیگر ایران بپیمایند.برای توسعه آذربایجان نباید مانعی ایجاد کرد خودش با همت خودش می تواند خیلی سریع مسیر پیشرفت را بپیماید .
خاتمی در ادامه با اشاره به انتخابات آتی اظهار داشت: از صمیم قلب از همه نیروهای برجسته و محترم، عالم، مومن، سابقه دار و با تجربه‌ای که مورد شناخت مردم هستند می‌خواهم بدون اینکه بعضی ملاحظات را داشته باشند در عرصه انتخابات شرکت کنند، مردم هم باید با شوق و رغبتشان در انتخابات شرکت کنند .
ویت افزود: امیدواریم که نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق و ادب اسلامی در یک رقابت سالم شرکت کنند و البته برگزار کنندگان هم مسئولیت بزرگی دارند که باید زمینه این انتخابات سالم و رقابتی آزاد را فراهم بیاورند، در این صورت مطمئن هستم اگر حضور پرشور مردم باشد وجود برخی موانع که متاسفانه وجود دارد و بعضی تنگ‌نظری‌ها بی‌اثر و کمرنگ می شود.

www.marandimiz.com

 


86/10/1
11:45 صبح

بوسه عشق

بدست در دسته

من عاشقش بودم

 ولی اون نبود

 من هنوز دلتنگشم

 ولی اون نیست

 من تا ابد دوسش دارم

ولی میدونم که اون هیچ وقت دوسم نداشت

 من هنوزم هر شب خوابشو میبینم

 ولی میدونم اون حتی حاضر نیست توی خواب منو ببینه

 


<      1   2   3   4