سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/2/9
12:41 عصر

این است فرهنگ آذربایجان

بدست سس در دسته

                                                           

 

دیروز بازی بین دو تیم تراکتر سازی تبریز و شاهین پارس جنوبی بوشهر انجام پذیرفت که به برتری سومین تیم پرطرفدار ایران انجامید تا ترختور 70% راه رسیدن به لیگ برتر را طی کند و امیدوار باشد امسال به دور از مسائل پشت پرده به حق واقعی خود یعنی سطح اول فوتبال  برسد.

اما چیزی که آذربایجان و تبریز دیروز به آن دست یافتند فراتر از اینها بود دیروز بیش از 30000 نفر از حدود 50000 تماشاگری که به ورزشگاه اختصاصی آمده بودند پشت در های بسته ماندند و ورزشگاه بیش از دو برابر ظرفیت تماشاگر در خود پذیرفته بود ورزشگاهی که به گفته شفق تنها ورزشگاه بدون حصار ایران میباشد که فقط حدود 4 یا 5 متر با زمین فاصله دارد و با وجود اینکه در اکثر بازی ها بیش از ظرفیت تماشاگر در خود جای میدهد ولی تا به حا حتی از دماغ کسی خونی نیامده و گزارشی مبنی بر بی نظمی ارائه نشده.

آقای شفق قول دادند برای فصل بعد که انشاالله ترختور در لیگ برتر  حضور خواهد یافت ورزشگاه شبیه استادیوم های انگلیسی تکمیل شود تا تماشاگران آن را تبدیل به جهنم تیم های مهمان کنند.

امروز تماشاگران فهیم آذربایجان میروند تا دوباره نام آذربایجان و تبریز را به عنوان اولین ها و اینبار در قالب فرهنگ تماشای فوتبال در استادیوم ها ثبت کنند.