سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/11/17
4:30 عصر

چند خبر از آذربایجان

بدست سس در دسته سرمایه گذاری، اخبار آذربایجان، شهرداری، استادیوم، اختصاصی، فولاد

ساخت ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز

  

 

                         

                                                  عکس تزئینی و برگرفته شده از سایت باشگاه مهندسان ایرانی

 

میر معصوم سهرابی ، مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز از ساخت و تکمیل ورزشگاه 50 هزار نفری شهرداری برای برگزاری مسابقات شرداری در سال آینده خبر داد سهرابی با بیان اینکه به احتمال زیاد شهرداری سال آینده دومین نماینده آذربایجان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خواهد بود خاطر نشان کرد استادیوم 50 هزار نفری واقع در شهرک خاوران ، مدرن ترین شهرک مسکونی ایران احداث شده و در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت وی با اشاره به تکمیل قسمت اعظمی از این پروژه خاطر نشان کرد در فاز اول ظرفیت 25 هزار و در فاز دوم ظرفیت 50 هزار نفر برای این استادیوم در نظر گرفته شده که سال آیده به مرحله بهره برداری خواهد رسید. وی همچنین اضافه کرد که علاوه بر زمین فوتبال استخر و سالن سرپوشیده چند منظوره نیز برای این پروژه پیشبینی شده است.

 

 

ایجاد سه کارخانه جدید فولاد در آذربایجان شرقی

 

                                  http://www.ostan-as.gov.ir/uploads/2/Cms/News/Record/b618.jpg

رئیس سازمان صنایع و معادن آذربایجان شرقی از افتتاح سه کارخانه جدید فولاد در آذربایجان شرقی خبر داده و افزود با افتتاح این طرح ها استان آذربایجا شرقی به قطب فولاد کشور تبدیل خواهد شد هم اکنون چهار کارخانه فولاد در استان مشغول فعالیت است که سه مورد توسط بخش خصوصی و یک مورد توسط بخش دولتی ایجاد شده.

 

همچنین یک سرمایه گذار ترکیه ای آمادگی خود را برای ایجاد کارخانه فولاد در میانه ابراز داشته ولی به دلیل مشکل برق در این منطقه فعلا میسر نیست و از نمایندگان مجلس خواسته شده هرچه سریعتر برای حل این مشکل و ایجاد نیروگاه در این منطقه اقدام کنند.

 

رکورد شکنی ایران خودروی تبریز

 

  

 

 

 

 

 

 

غلامرضا صادقیان ، قائم مقام کارخانه ایران خودروی تبریز از شکسته شدن رکورد تولید در سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد ایران خودروی تبریز با این روند افزایشی به رکورد تولید روزانه 600 دستگاه خودرو دست یابد.

 

 با استفاده از هفته نامه حیدر بابا