سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/3/18
8:6 عصر

آنجلینا جولی در شب تولدش پس از جراحی سینه +عکس

بدست shadow در دسته

برد پیت و آنجلینا جولی به ندرت بدون شش فرزندشان دیده می شوند، بنابراین به نظر می رسد که آن دو در زمان افتتاحیه فیلم جدید برد پیت در فرانسه حداکثر استفاده را برای با هم بودن کرده اند، چرا که پس از مراسم افتتاح فیلم فرانسه، این زوج تصمیم گرفتند تا جشن تولد 38 سالگی آنجلینا را یک روز جلوتر در پاریس جشن بگیرند.
به گزارش نیک صالحی پس از تماشای فیلم زومبی در تئاتر نورماندی، آن دو شام را در رستوران ایتالیایی وینو صرف کرده و سپس به یک کلوب رفتند.

در روز سه شنبه آنجلینا 38 ساله شد و به نظر می رسید آنها از همان شب قبل آمادگی داشتند تا جشن خود را پیش از روز موعود برپا کنند.

آنجلینا جولی بدون شک پس از آنکه با شجاعت عمل برداشتن سینه را در ماه فوریه انجام داد تا خطر سرطان سینه که 87 درصد او را تهدید می کرد از میان بردارد ، اکنون حس مثبت اندیشی اش بیش از پیش افزوده شده است.

===========================================

شرکت امفاکو فروش تجهیزات آبیاری قطره ای و بارانی (کشاورزی و گلخانه)

http://www.watergoogle.com

شرکت امفاکو فروش دستگاههای تصفیه آب و هوا (خانگی و صنعتی)

http://www.watergoogle.ir

شماره تماس: 77615794

شماره همراه : 09124472350

09190444031

09190444021

===========================================


او پس از جراحی در روز یکشنبه در افتتاحیه فیلم جدید برد پیت در لندن شرکت کرد که اولین حضورعمومی او پس از جراحی محسوب می شود.

او از همسر 49 ساله اش برد پیت تقدیر کرد و گفت:" او یک مرد فوق العاده و یک پدر فوق العاده است، من بسیار بسیار خوش شانسم." برد پیت نیز در مقابل از همسرش تقدیر کرد و این که به او افتخار می کند که توانست یک تصمیم بسیار هوشمندانه بگیرد.