سفارش تبلیغ
صبا ویژن

92/4/20
6:18 عصر

هر آنچه در \ماه عسل\ گذشت ؛ گل باران علیخانی در ماه عسل/ قدردانی

بدست shadow در دسته

برنامه "ماه عسل" با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی شب گذشته در اولین روز از ماه مبارک رمضان با دکوری به رنگ مشکی و طلایی از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.
احسان علیخانی که طی گذشت چندین سال با اجرای برنامه ماه عسل آن را با سبک و اجرای خاص خود به مخاطبان شناسانده بود حال، پس از یک سال دوری دوباره به خانه خود بازگشت.
وی در ابتدای برنامه ضمن تشکر از عوامل و مجری برنامه سال گذشته ماه عسل گفت: شک نداریم اگر نفسها ،چشمها و محبت شما مخاطبان نباشد حتما این ماه، عسل نخواهد شد.
وی افزود:ما همیشه متهم به تلخی هستیم ولی حاضرم زنده نباشم اگر در اتاق فکری باشیم که کسی بخواهد گوشه ی چشم شما بارانی باشد واگر اینگونه باشد تنها به خاطر وجدان بیدارتان است.
علیخانی برنامه اولین روز خود را با حضور مهمانانی از ماه عسل 90آغاز کرد تا از زندگی آنها در طی این دوسال به مخاطبان آگاهی دهد.
در ابتدا با نشان دادن آرشیو بخشی از برنامه ماه عسل 90که در آن بی بی عصمت مهمان برنامه بود و در آن سال عامل تصادف پسر مرحوم بی بی عصمت در زندان به سر می برد و حال همان فرد با وجود عوامل خیر و دادن دیه به بی بی عصمت مهمان برنامه ماه عسل امسال بود.
در بخش بعدی دو پس به نام مسعود و ظفر که بدلیل داشتن معلولیت توسط پدر و مادرشان رها شده بودند مهمان ماه عسل بودند و حال پس از گذشت دو سال از زندگی خود درطی این مدت گفتند.
علیخانی دلیل دعوت از مهمانان بعدی برنامه را اینگونه عنوان کرد که زوج جوانی پس از آمدن به برنامه سال 90حرفی زدند که مخاطبان گفتند خانواده ای در برنامه شما حرف از خوشبختی می زنند ولی آن خوشبختی مقطعی و یا شعاری است.
داستان این زوج به گونه ای بود که باوجود بیماری ام اس خانم جعفری ،فردی حاضر به ازدواج و زندگی با اوبود و حال با گذشت دوسال خانم جعفری ویلچر نشین شده بود.
همسر این خانم در پاسخ به اینکه آیا هم اکنون از ازدواج با همسرت پشیمان نیستی گفت: ملاک من در موقع ازدواج با همسرم راه رفتن نبود بلکه ملاکهای دیگر بود که حال همه ی آنها وجود دارد.
و بعد در ادامه پاسخ خود را در مقابل واکنش های اطرافیان اینگونه عنوان کرد: من کار عجیب و غریبی انجام ندادم تا به واکنش های اطرافیان پاسخی بدهم.
و بعد خانم جعفری از حرف و حدیث هایی که بعد از برنامه ماه عسل 90 در برخی رسانه ها منتشر شده بود اظهار ناراحتی کردو علیخانی در پاسخ به جمله وی اظهار داشت: اگر شما جای من و امثال من باشید که باید با شنیدن برخی حرفها سکته از وسط ستون فقراتتان بیرون بزند ولی باید از این حرفها راحت گذشت.
و بعد در آیتمی با تصویری از سام و پدر و مادر وی ،نشان داد که با گذشت چندین سال هنوز سام در کما به سر می برد .
مهمان بعدی سه اسیر ایرانی بودند که موفق به فرار از زندان بعث عراق شده بودند.
ودر پایان زن و شوهری مهمان برنامه بودند که دوقلوی به هم چسبید ه ی آنها طی عملی موفقیت آمیز از هم جدا شده بودند

==========================================

شرکت امفاکو فروش تجهیزات آبیاری قطره ای و بارانی (کشاورزی و گلخانه)

http://www.watergoogle.com

شرکت امفاکو فروش دستگاههای تصفیه آب و هوا (خانگی و صنعتی)

http://www.watergoogle.ir

شماره تماس: 77615794

شماره همراه : 09124472350

09190444031

09190444021

===========================================